torsdag 31. januar 2008

Ting 4: Direkte kommunikasjon

Jeg har drevet på med chatting siden mIRC var populært, selv om jeg gikk over til MSN for mange herrens år siden. Jeg har også brukt Gmail, der G-talk er integrert. Derfor var denne oppgaven noe jeg kjenner godt til. Jeg bruker bare MSN til å snakke med folk, mens Gmail bare blir brukt som mail. Det fine med Gmail når du har programmet installert er at du får beskjed hver gang du får e-post, uten å måtte logge inn på Weben.

Meebo synes jeg ikke jeg har bruk for. Siden jeg bare bruker 2 programmer som omhandler chatting er det ikke mye styr å logge inn på to stykk. Hvis jeg brukte flere ville jeg nok vurdert det.
Man burde også vite om Trillian som er noe av det samme som Meebo, og som jeg vet at samboeren min setter pris på.

Det var ikke så mye jeg trengte å gjøre på denne oppgaven siden dette er et kjent tema for min del.

Ingen kommentarer: