tirsdag 18. mars 2008

Ting 19: Virtuelle verdener

Jeg har prøvd Second Life tidligere, og jeg var ikke spesielt imponert. Jeg ga det en ny sjanse i dag, men jeg klarer ikke å like det. Hovedproblemet er at det hakker sånn, alt går sakte, og styringa er vanskelig.

Hvis du skal bli kjent med mmorpg vil jeg anbefale Puzzle Pirates på det aller sterkeste. Et rollespill som er gratis å spille der du er en pirat som kan dra på sjøfarertokt og sloss mot andre pirater eller slappe av på pub'en mens du spiller poker.

Jeg har aldri turt å spille World of Warcraft fordi jeg kjenner folk som har blitt avhengige av det og jeg tør ikke å risikere det. Puzzle Pirates er morsomt, og ulikt de fleste andre mmorpg har det ikke levels man må nå, så man slipper det uendelige jaget etter neste level.

Ingen kommentarer: