torsdag 24. april 2008

Ting 23: Oppsummering

Oioioioioi, jeg har nå kommet gjennom hele 23 ting og fortjener endelig diplomet som ligger i posthylla på jobben.

Min favoritt 23 ting er blogging. Det er kanskje det jeg har visst mye om, men som jeg aldri har turt å kaste meg uti. Dette kurset ga meg en mulighet til å prøve det, samt at jeg har fått oppgaver som kunne bli bloggtemaer. Nå er utfordringen å finne ut hva denne bloggen skal bli fremover, kanksje en blanding av jobb og privaten. Time will tell.

Jeg har bestandig lyst til å lære mer, men aller best er det når jeg ikke engang merker at jeg lærer noe. Når ting er så interessant at du bare blir sugd inn i det og ikke merker før etter på hvor mye du lærte av det.

Jeg har kommet over mye forskjellig i vår søken eter 23 ting. RSS er nok noe av det mest nyttige jeg har tatt med meg. Flott til å holde seg oppdatert :)

Synes kurset fungerte veldig bra, spesielt etter at vi ble færre på hver samling. Da får alle brukt PC og utforsket temaene som ble gått igjennom.

Jeg hadde definitivt snappet til meg sjansen på å delta på et nytt kurs, forutsatt at man tok for seg helt nye ting :) Jeg er veldig glad for at jeg fikk sjansen til å delta på 23 ting :)

Ingen kommentarer: