fredag 15. februar 2008

Ting 5: Bilder og tagger


Glomfjordfjellet
Originally uploaded by britamora
Da var det på tide å lære seg om Flickr. Jeg har bare vært på Flickr som gjest for å se på venners bilder. Nå har jeg ordnet meg konto og lagt ut et bilde av den første logoen jeg lagde i Photoshop.

I oppgaven står det at vi skulle legge ut et bilde i posten, så dermed tenkte jeg å legge ut et bilde av min kjære hjemplass Glomfjord. På Flickr fant jeg ikke så mange bilder av selve bygda, men jeg fant et fint bilde fra fjellområdende over Glomfjord.

Jeg synes egentlig at det var litt knotete å hente bilder fra
Flickr til bloggen. Til slutt ble det til at jeg fant en knapp over bildet som heter "Blog this". Først måtte man avklare hvilken blog bildet skulle i. Etterpå kom det opp en tekstboks som man kunne legge inn innlegget ditt. Når man lagret det kom hele innlegget og bildet inn i bloggen. O lykke, jeg fikk det til!

Ingen kommentarer: